Jäsensivut ovat auki!

12.12.2018

E-HKK:n jäsensivut ovat auki

Kaikki jäsenet on syötetty puolimanuaalisesti uuteen jäsenjärjestelmään, joten jäsensivujen toimivuutta sopii mennä testaamaan osoitteeseen https://e-hkk.sporttisaitti.com/jasensivut/

Toimii seuraavasti:
- Klikkaa linkkiä "unohditko tai haluatko luoda salasanan?"
- Seuraa ohjeita

Jos se sähköposti, jolla yrität luoda salasanaa ei kelpaa toimi seuraavasti:
- Laita sähköpostiin koulutusvastaava.ehkk@gmail.com minkä sähköpostin haluat lisättäväksi järjestelmään (todennäköisesti järjestelmä herjaa, koska siellä on vanha sähköpostisi/ei sähköpostia ollenkaan)
- Odota rauhassa, reagoin viesteihin niin pikaisesti kuin ehdin, mutta ihan aina en minäkään ole tavoitettavissa (puolivalhe, elän puhelin kädessä)
- Kuittaan viestisi, kun olen muuttanut sähköpostisi järjestelmään
- Yritä uudelleen ja toista kohta "toimi seuraavasti"

Jos vieläkään et pääse jäsensivuille:
- Laita uusi viesti niin katson, mistä kiikastaa

Sitten se kaikkein tärkein!
- Kun pääset jäsenjärjestelmään tarkista, että KAIKKI TIETOSI OVAT AJANTASALLA
- Klikkaa oikeasta ylänurkasta nimeäsi ja "omat jäsentietoni"

Jään (yritän jäädä...) joululomalle 22.12. ja palaan lomalta 7.1. ahertamaan, joten tuolla välillä vastaaminen voi olla vielä epäaktiivisempaa kuin tavallisesti. Joten, jos juuri sillä aikavälillä haluat sähköpostiasi muutettavan niin rentoudu, ota konvehteja, vähän glögiä ja odottele rauhassa tammikuun pakkasille!

Talviterkuin,

Katja, koulutusvastaava