Möllitokokoe 5.9.2018

Etelä-Hämeen Koirakerho ry:n möllitokokoe 2018

Hämeenlinnan Rengossa Keinumäen koulutuskentällä. Keskiviikkona 5.9.2018 kello 18.00. Kokeessa on kaikki luokat (ALO, AVO, VOI, EVL).

Koiran palkkaaminen suorituksen aikana ja/tai liikkeiden suoritustavan vähäinen säätäminen ovat mahdollisia, jos niihin ei kulu kohtuuttoman paljon aikaa tai se ei aiheuta liikaa häiriötä muille osallistujille. Liikesuorituksia yhdessä ohjaajan kanssa pohtii Jonna Rusi. Liikkeenohjaajana toimii Outi Hälli.

Palkintoja on luvassa! Palkinnot jaetaan luokittain ”tuomarin” kokonaisarvion perusteella ottaen huomioon suoritettujen liikkeiden tason verrattuna koeohjeisiin ja koirakon yhteistyön.

Ilmoittautuminen:

Sähköpostitse Outi Hällille (outihalli75@gmail.com) viimeistään perjantaina 31.8.2018. Mainitse ilmoittautuessasi ohjaajan nimi, koiran kutsumanimi sekä kilpailuluokka.

Rajoitettu osallistujamäärä. E-HKK:n jäsenet ovat etusijalla.

Osallistumismaksu:

E-HKK kouluttajille veloitukseton, muut E-HKK:n jäsenet 5 euroa ja muut 10 euroa. Maksu suoritetaan käteisellä koepaikalla.

Lisätiedot: Outi Hälli, outihalli75@gmail.com tai 050-4005710.

Tervetuloa treenaamaan!