Koirakerhon koulutuspaikat

Koulutuspaikat: Pekolan lava, Keinumäki ja Merve

Kesäkausi: touko-syyskuu (Keinumäki, Merve)

Talvikausi: loka-huhtikuu (Pekolan lava)

Avain on henkilökohtainen. Sitä voi lainata, mutta vain omalla vastuulla.

Avaimen saaminen edellyttää yhdistyksen jäsenyyttä sekä samoja talkoovelvoitteita kuin ryhmiin pääseminen vaatii. Avain oikeuttaa 2 x ½ h:n varaukseen viikossa.

Koulutuspaikkojen osoitteet

Kustannukset

50€/kausi

Vuoron varaaminen

Varaukset tehdään nettisivujen lomakkeen kautta osoitteessa https://e-hkk.sporttisaitti.com/kalenteri/ Varauksia ei voi tehdä koko kaudeksi eteenpäin kerralla, ettei samalla varaajalla ole aina kaikki samat vuorot.

Varauksia otetaan vastaan aikaisintaan kuukautta ennen varattavaa päivää. Varaus tulee tehdä viimeistään kaksi arkipäivää ennen varattavaa aikaa. Vapailla vuoroilla (ei koske lajikohtaisia vapaavuoroja, joista merkintä kalenterissa) koulutuspaikoilla saa käydä rajattomasti ilman varausta ryhmille varattujen aikojen ulkopuolella. Henkilön on kuitenkin otettava muut käyttäjät huomioon eli ei pidetä mitään yli puolen tunnin kestäviä koulutussessioita, jos on muitakin tulijoita.

Avainten palautus

Avain palautetaan aina kauden jälkeen avainvastaajalle. Pekolan avain tulee palauttaa kauden päätteeksi ja kesäkenttien avain, jos ei ole kouluttanut talvikaudella eikä aio kouluttaa seuraavalla kesäkaudella.

Avaimista ei saa teettää kopioita ilman lupaa. Kadonneesta avaimesta peritään 30 euroa käsittelymaksua.

Kouluttajat

kaikki kouluttajat saavat avaimen veloituksetta käyttöönsä molemmille kausille. Kouluttajilta ei vaadita talkoovelvoitteiden täyttymistä. Varakouluttajilta vaaditaan talkoovelvoite sekä lisäksi täytyy olla kouluttanut vähintään kerran edellisellä kaudella.

Avaimia on jaossa syys- ja kevättalkoissa. Voit olla yhteydessä avainasioista osoitteeseen koulutuskentat.ehkk@gmail.com