Ilmoittautuminen

HUOM! Jokaisen agilityryhmään osallistuvan on hankittava vähintään C-lisenssi. Ilman lisenssiä ei voi osallistua ohjattuun koulutukseen!

RYHMIIN OSALLISTUVILLA ON TALKOOVELVOITE

Koulutuskausien pituus

HUOM! Merkitsethän myös toissijaisen ryhmätoiveen ryhmiin hakiessasi. Ryhmät täytetään talkooaktiivisuuden mukaan. Jos ryhmä, johon haet ensisijaisesti täyttyy niin, että muilla hakijoilla on enemmän tehtyjä talkoita, sinut voidaan tällöin sijoittaa toissijaiseen hakuvaihtoosi. Jos et ole merkinnyt toissijaisia vaihtoehtoja, sinua ei ilman tätä tietoa voida sijoittaa ryhmään ollenkaan. Olethan siis huolellinen, kun teet hakua!

RYHMIIMME VOIVAT HAKEA VAIN JÄSENIKSI LIITTYNEET JA JÄSENMAKSUN MAKSANEET!

KEVÄÄN KOULUTUSRYHMIIN ON HAKU AUKI 3.12.23 ASTI, RALLY-TOKON RATATREENEIHIN KOKO KAUDEN

*

Haethan jokaista haluamaasi ryhmäpaikkaa erillisellä hakemuksella! Rally-Tokon ratatreeniin riittää yksi hakemus vaikka olisi useampi koira.

*

* Tähdellä merkityt kentät ovat pakollisia.