Jäsensivuilla asiaa loppuvuoden koulutuksista

19.2.2019

Jäsensivuille on avattu äänestys koulutuskokouksen päivästä. Kokous on avoin kaikille jäsenille ja sen tarkoitus on kartoittaa kesän ja syksyn koulutustoiveita. Osallistumalla voit vaikuttaa! Jos et kuitenkaan pääse paikalle, voit jättää toiveesi keskusteluun, jonka löydät heti päivä-äänestyksen alapuolelta.

Tämä kokous on avoin kaikille ja sille on aikaa napakka tunti. Jatkamme kokousta kouluttajien, kouluttajiksi aikovien sekä vastaavien kesken ja koostamme toiveiden pohjalta koulutustarjontaa kesälle. Nyt, jos koskaan kannattaa tulla paikalle ja vaikuttamaan!